söndag 9 augusti 2009

Slapp dag

Vaknade av att jag hade gått och lagt mig ute på soffan undrade först varför men kom sedan fram till att det var för att jag hade ont i magen. Som sagt var jag ju bara hemma igår och chrille var ute och festade och kom och sov hos mig, altlid kul att ha han här.. när han inte är stupfull, men men man älskar ju killen så det var ju bara att ta hand om pojken :) men iaf så.. han var ganska pigg när han vaknade så han for och köpte bröd och pålägg osv så gjorde han mackor och vi begav oss mot gläntan (åter igen, har vart där varje dag under hela veckan gång)

Men det låg vi inte allt för länge ioch med att de blåste så mkt så vi for hem jag vilade lite ORKADE verkligen inte vara ute i solen det var så äckligt varmt!! Sen mot kvällen for vi och såg spya spela vilket slutade i en skrattretande katastrof det förlorade med 13-2 tragisk ;P

Men nu ska jag faktiskt bege mig mot sängen och se lite tv och försöka att inte dö av varme :)

xoxo

Inga kommentarer: