tisdag 4 augusti 2009

Gårdagen och dagens bravader

Kvällen slutade ju inte med att vi bara for hem från gläntan och ugglade utan nej jag följde med Sandra hem och sov där men under kvällen var vi hos sandras mormor och gjorde vofflor (bilder kommer dom är på sandras kamera) men pratade och lyssnade på grym musik, och idag har vi legat ute vid deras pool och glassat och stekt, och badat så klart.. har några bilder på min kamera men det var nog så få men her upp dom trotts allt : )

Senare ska vi med vi menar jag då:
Frida B
Sandra
Johanna
Chrille


Tror ej någon mer, men vi ska iaf fara och äta på MAX elelr SUNES eller någon annas stans, sedan bär det av mot gläntan där ska vi spela kubb och göra annat roligt kommer väl bilder efter det också antar jag : ) men dit ska de även komma mer folk får se vilka de blir men det blir nog en riktigt trevlig kävll tror jag : )


1 kommentar:

Anonym sa...

varför alla dessa inte så värst fina stjärtbilder ;O