fredag 14 augusti 2009

Fredag kväll :)


Kvällen ska börjas med att vi ska åka och handla lite mat det blir taco ikväll det kommer bli riktigt gott, älska TACO :)Och ioch med att vi förmodligen kommer att vara hemma ikväll så valde jag att ha det bästa kläderna som finns på mig de som känner mig vet verkligen vilka kläder jag menar ;)

MJUKISKLÄDERNA
Jag säger bara det personen som kom på mjukisarna måste ju vara den smartaste människan i världen för det är det bästa som finns. Om någon skulle fråga någon av mina vänner om min klädstil skulle nog den personen få svaret mjukis jag är en enda stor mjukis men den som inte håller med mig om att mjukis är bäst kan ju gå och rulla runt ;) bara jobbigt att ha kläder som sitter åt helat tiden och visar alla veck och sånt bajs..

Inga kommentarer: