tisdag 21 juli 2009

Tippen

Att jobba på tippen har några fördelar:*
*Det är bra betalt/mkt bättre än hos komunen
*Det är rätt så härliga gubbar där
*Man kan fynda det ena med det tredjeem>

Men det finns ju nackdelar också:
*Det är 8 timmar om dagen inte 6
*ALLA Kastar fel!!
*Inte det roligaste jobbet men jobb som jobb
*Man MÅSTE ha T-Shirt och långbyxor FAST det är kanon väder
*Man MÅSTE vara ute när det är dåligt väder


Men vart jag ville komma med detta var att det är ändå helt okej att vara där, och har jobbat där i tre år nu och man får ju egentligen inte ta med sig saker hem men vi har fått göra de om vi har hittat nått vi ville ha och de andra åren har jag inte gjort de men iår sista året har jag haft tur :)Först hittade jag en cykel för den jag har är så hemsk det var dock lite jobb men denna cykel men det är smällar man får ta men det bästa av allt var att jag hittade en 22tums TV som fungerade hur bra som helst och det var nå jag behövde och den passade så bra där den står nu :)



STOCKHOLM PÅ FREDAG!!!!!!!!

Inga kommentarer: