torsdag 23 juli 2009

STOCKHOLM :))

Yes, imorgon kl 13:55 ska vi sätta oss på planet ner till Stockholm ska bli så roligt vi har så mycket planerat och jag längtar verkligen ni får skratta men jag har aldrig varit i stockholm så det finns mkt för mig att se och jag lovar att jag kommer vara som Jenny sa "En kinesisk turist som tar kort på allt" haha men kul kommer jag garanterat ha :):)

Sen fick jag en väldigt trevlig överaskning idag när lönebeskedet kom jag trodde att jag skulle få 3800 typ men nej nej så fel jag hade 6000 rakt in på kontot SKÖNT :)


Nu är jag redo att åka (tror jag, vet inte om jag glömt nått)

1 kommentar:

Sanna sa...

Hoppas du får kul i stockholm! :) Haha och du har en hel del att se om du aldrig varit där. Det finns allt mellan himmel och jord om man bara söker.