söndag 5 juli 2009

1år med älsklingen :)


Ja som rubriken säger har jag och chrille varit tsm i 1år idag det har allt gått så fort det känns som om de bara var några månader sedan vi pussades för första gången :) Men våran dag firade vi så här:

03:00 Johanna stiger upp för att fara på jobbet det är skit stressigt och mycket att göra ska egentligen sluta kl 13:00 men jobbar över till 16:00 inte alls nå kul 12 timmar gah, kom hem där kring 5 och började att tänka att jag hann inte ens äta någon lunch så jag hade inte ätit sedan kl 07:00 men jag kom hem som sagt och då hade christoffer beställt bio biljetter till ice age 3 haha den var ganska bra ändå ;) sen efter att filmen var klar så for vi och såg resten av matchen som 41% spya spelade de vann GOOOODE överlägset med 7-2 tror jag om jag inte svamlar nu

Men men det är ingen rast och ingen ro bara att hoppa i sängen för att jobba i morgon också :S

Sov gott imorgon är det sov morgon,
Jag älskar dig Christoffer Carlsson <3

Inga kommentarer: