måndag 16 november 2009

Panik

Vaknade kring 04:58 av att hela huvudet snurrade jag trodde de skulle bli bra om jag fick vakna till lite gran men det blev bara värre, när jag satte mig upp började jag kallsvettas och det belv bara värre och värre jag började knuffa på christoffer för att han skulle vakna jag började få lite panik över varför jag mådde som jag mådde, jag kunde inte ligga inte sitta det bara surrade i huvudet och jag fick en klump i halsen så jag trodde från och till att jag skulle spy, jag stod ganska länge och velade om hur detta skulle gå men jag kände att jag behövde hem till mamma kändes som hon skulle veta vad jag skulle göra, så christoffer dick köra hem mig klockan var då kring halv sex kanske, och på vägen hem trodde jag verkligen att jag skulle svimma, måste ha fått någon panikångest eller nå jag kunde inte andas allt belv bara varmt kände mig instängd i bilen ville bara ut och när jag kom hem hade pappa stigit upp och skulle göra sig klar för att fara på jobbet så han gjorde en smörgås till mig men jag kunde inte ens äta en lite tugga, (jag förstod verkligen hur en anorextisk människa känner när det ska äta saker som det tycker är för fett och så det var så äckligt)men mamma gjorde upp så jag kunde sitta högt i sängen och se lite TV en klumpen i halsen, så jag bestämde mig för att försöka spy, det är verkligen bland det värsta jag vet men jag gjorde de och efter det kunde jag iaf somna om klumpen i halsen försvan, och på morgon fick jag i mig 2 smörgåsar och har även äti middag är förtfarande lite dålig men det ska nog gå över hoppas jag,

Inga kommentarer: