måndag 5 oktober 2009

försöker att inte bry mig längre..

igår var vi upp på IKEA jag chrille och kerstin, jag köpte inget behöver inget så varför ska jag slösa pengar på då ?! men chrille och kerstin handlade både de ena och de andra.. innan vi for hem åt vi på MAX..

Idag har jag varit på praktiken som vanligt, sen efter det gick jag och elin och åt på ängeln och jag råkade spilla ut hela mitt glas med vatten (jag som brukar bli gengerad (stavs?) blev dock inte de denna gång) men iaf så sa jag då till:
- jag spillde ut vattnet:))
- haha okeej :)) sa en tjej
kom en och torkade upp de (eller skulle) och bara:
- öhm men det här går ju inte,?! hur ska jag göra nu typ,
allt detta bara för att de kom lite VATTEn på mattan, men snälla du tänkte jag vattnet på mattan torkar ju torka bara upp de som for på golvet gör det inte svårare än vad det är vännen..

men men ska fara och träna lite på en stund :))

1 kommentar:

elin sa...

hahah de var fa kul haha
- nämen det här går ju inte! ;D