lördag 13 juni 2009

Studenten

jah som de flesta borde veta så var det studenten igår inget jag märkte av i och med att jag jobbade men efter jag jobbat var de bara hem och skynda sig att göra sig klar för då skulle vi fara till luleå på jennys stuga och fira hennes kompis som tog studenten. Jag hade dock inte så jätte roligt drack inte så jätte mycket och så jaa, började må lite dåligt senare på kvällen så jag ringde till min kära pappa som så snällt kom och hämta de mig :) (måste bara säga att jennys beskrivning till stugan var ju inte den bästa håll bara till höger;)) haha men men vi hitta ju.. men iaf så slutade de med att jag fick sova i min egen säng fruktansvärt skönt..

Idag hade jag tänkt att tvätta men jag sovtill 2 så det blev inte riktigt eller de ringde på min telefon kl kvart i 9 typ och dom fråga om jag ville komma ut och jobba jag som var helte i somnen fatta typ ingenting men jag hade ju drukit igår så var ju inte så taggad så jag sa nej, sen vet jag inte om dom ville att jag skulle jobba på statt eller på havsbadet och hade det varit havsbadet hade jag ändå inte kunnat komma för vi har ingen bil hemma idag :)

Vad som händer ikväll: vi skulle tydligen hyra film och bara sitta hemma och ta det lugnt det hade tydligen varit lite vilt igår förr vissa eller jaa chrille vet inte om han är körklar kl2 så jag kan bara gissa.. men men detta var inte ett så spännande inlägg men ändå..

Grattis till alla er som tog studenten igår, nästa år är de min tur :)

Inga kommentarer: